måndag 14 maj 2007

Jag som trodde att jag inte var höjdrädd.

Idag var det första gången jag var ute på balkongen på sveps och det var verkligen lite skrämmande. Jag trodde inte att jag var höjdrädd men på den balkongen så blev jag lite det, ändå så stannade jag tappert kvar.
Balkongen är liten och skrämmande och när det är många så blir det lite trångt. Så det var verkligen inte roligt.
Jag var glad varje gång jag satt foten innanför balkongsdörren igen.
Om jag skulle måsta stå på den balkongen för att röka så skulle jag sluta väldigt snabbt. Hjälp. Usch.

Jag får ha träffen hos mig för mamma och jag är överlycklig. På lördagen skall en massa vänner komma hit övernatt och vi skall se på filmer. Mamma och lillebror åker till pappa övernatt. Jag har lägenheten för mig själv och mina kompisar.
Det blir så underbart.

Nu skall jag sova. God Natt!

Inga kommentarer: